Instagram, iletişim dünyamıza 2010 yılında girdi ve hiç hız kaybetmeden namını sürdürmeye devam ediyor. Etkileşim oranı en yüksek sosyal ağ olma iddiasını 2012 yılında 1 milyon dolara Facebook tarafından satın alınarak sürdüren Instagram artık iş modeli olarak reklamdan para kazanmaya yönelmişti. Elbette bu modeli uygularken hiçbir kullanıcısını reklamlarla rahatsız ederek kaybetmek de istemiyordu.

Instagram’da reklamı, ilk kez 2013 yılının sonlarında gördük. Düne kadar sadece sekiz ülkede sunulan bu reklamlar artık tüm reklam verenlere açık. Yapısı gereği hiçbir şekilde linkleme yapılamayan Instagram’da bu değişim ile birlikte artık dış bağlantılı reklam verilebiliyor.

Instagram’daki yeni reklam modeli ile reklamlar sponsorlu olarak anafeed’imize düşüyor. Gelişmiş hedefleme seçenekleri ile oldukça iddialı bir reklam mecrası haline geldi, etkilerini hep birlikte yaşayıp göreceğiz.

DİĞER İÇERİKLER

Tasarım

Markanız trendlere ne kadar uygun?

View More

Sosyal

Twitter Yeni Özelliğini Duyurdu

View More

Sosyal

Gözünüz Arkada Kalmasın

View More

Haberler

Kırmızı Ödülleri Sahiplerini Buldu

View More