Facebook’ta yeni bir dönem başladığını biliyorsunuz. Facebook Reactions‘ı global olarak yayına aldığını duyuran Facebook’un yeni özelliği ile artık paylaşılan içeriklere verebileceğimiz tek tepki “beğen” değil.

Artık iyi ya da kötü diye ayırmadan “beğen” demek yerine kalp, kahkaha, şaşırma, üzüntü ve kızgınlık ifadelerini de kullanabiliyoruz.

Yeni dönemle birlikte, markalar sosyal medya mecralarındaki etkileşimlerinin raporunu merakla bekliyorlar.

Peki, bu durum kişisel hesaplardan ziyade markalara nasıl yansıyacak?

Markalar içeriklerine karşı verilen tepkiler için daha ayrıntılı bir şekilde rapor alabilecek. Bir içeriğin ne kadar kalp aldığını, ne kadar üzdüğünü görmelerini sağlayacak. Bu sayede içeriklerin gidişatını da net bir şekilde görebilecekler.

Markalarımız için bol kalpli, bol kahkahalı raporlar yakındır!

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Online Müşteri Hizmetleri Servisiniz Twitter Yayında

View More

Sosyal

Instagram hashtag #Business

View More

Tasarım

Markanız trendlere ne kadar uygun?

View More

Sosyal

Spotify Para Basıyor

View More