Gün geçtikçe sosyal medya mecraları kişisel hesaplarda kendini geliştirirken, markalar için de boş durmuyor. Son olarak Twitter’ın duyurduğu yeni bir özellik var! Twitter, şirketlerin müşterilerine çok daha hızlı ve özel bir şekilde iletişim kurabilecekleri bir özellik getirdi. Yeni fonksiyonla, işletmeler Twitter’ı online müşteri hizmetleri servisi olarak da kullanabilecekler.

Bu özellikten önce, kullanıcılar, iletişim kurmak istediği şirketlerle “direkt mesaj” özelliğini tercih ediyorlardı fakat yeni çözümle birlikte kullanıcı artık “özel mesaj gönder” seçeneğini kullanabilecek. Bu sayede şirketler müşterileriyle Twitter üzerinden iletişime geçerken tweetlerine “özel mesaj gönder” butonu ekleyebilecekler.

Tabii bir şirket için geri bildirimin de çok önemli olduğunu atlamayan Twitter, çok yakında “müşteri geri bildirimleri” özelliğini devreye sokacağını müjdeledi. Bu yeni özelliği tamamlayan “müşteri geri bildirimleri” özelliği ile birlikte şirketler, müşterilerinin memnun olup olmadıklarını sorarak kendine ait sağlıklı bir rapor hazırlayabilecekler.

DİĞER İÇERİKLER

Haberler

Linkedin artık Microsoft’un!

View More

Sosyal

Bu içerik Pin’lenmiştir!

View More

Sosyal

Prisma’da Videoları da Sanatsal Efektlerle Filtreleme Özelliği

View More

Tasarım

Markanız trendlere ne kadar uygun?

View More