Reklamverenler kadar kullanıcılar da yüklemiş oldukları videoların izlenirlik oranını ölçümlemek ve gördüğü ilgiden haberdar olmak istiyor. Facebook bu ihtiyacımızı duydu ve bir yenilik getirdi.

Videolarımızın gördüğü ilgiyi ölçen yeni video analiziyle Facebook, sayfa yöneticilerine kullanıcıların videoları ne zaman izlediğini anlatacak. Bu sayede eklemiş olduğumuz videoların performanslarını arttırabileceğiz.

Yeni ölçü sistemi, istatistikler bölümünde yer alıyor.

Yeni Facebook video analizinin bize neler sunduğundan kısaca bahsedelim.
Görüntüleme: Videomuzun günlük görüntülenme sayısından haberdar olacağız.
Dakika Görüntüleme: Bir günde videomuzun toplam izlenme dakikasından haberdar olacağız.
10 Saniyelik Görüntüleme: Videomuzun 10 saniyeye kadar olan bölümünün görüntülenme sayısını inceleyebileceğiz ve videomuz eğer 10 saniyeden daha kısa ise yeni analiz bize videomuzun %97’sini izleyen kişilerin sayısını verebilecek.
Yani artık eklediğimiz videonun ne zaman, ne kadar ve kaç kere izlendiğini çok daha rahat takip edebileceğiz.

DİĞER İÇERİKLER

Haberler

Linkedin artık Microsoft’un!

View More

Sosyal

Instagram'da Videolar Artık 60 Saniye!

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More

Sosyal

Snapchat’te Reklam Dönemi

View More