Twitter’da marka hesapları için faydalı olabilecek yenilikler devam ediyor. Twitter Dashboard ile marka hakkında konuşulanlar daha kolay takip edilebilecek, zaman ayarlaması yapılabilecek ve Tweet’lerin performansı görüntülenebilecek.

Dashboard, neler paylaşabileceğiniz hakkında size fikir de veriyor.

Twitter’da bir kullanıcı artık markayı mention’lamadan tweet atsa bile marka bundan kolaylıkla haberdar olabilecek. Marka, hedef kitlesini daha kolay takip edebildiği için de daha kaliteli ve daha doğru içerikler üretebilecek. Ayrıca hedef kitlesindeki tweet’lere göre bazı paylaşım önerileri de marka yöneticilerine sunulacak.

Tweet’ler ileri bir zamana kurulsun!

Facebook’un marka sayfaları için özel hizmetler olarak sunmuş olduğu “zamanlama” artık Twitter için de bir başka uygulamaya gerek kalmaksızın var.

Şimdilik iOS ve Web’de kullanılabilen bu yeni uygulama yalnız ABD’deki kullanıcılara açıldı.

Twitter Dashboard’a dashboard.twitter.com adresinden ulaşabilirsiniz.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Bu içerik Pin’lenmiştir!

View More

Sosyal

Snapchat’te Reklam Dönemi

View More

Tasarım

Markanız trendlere ne kadar uygun?

View More

Sosyal

Instagram'da Şimdi Reklamlar!

View More