Videoların otomatik olarak başlamasını ilk olarak Facebook’ta gördük. Facebook’un bu hamlesinden sonra artık Twitter da videoları varsayılan ayarlarda otomatik olarak oynatıyor.

Kullanıcılar ve reklamverenler uygulama üzerinden video çekebiliyor ya da ekleyebiliyor. Bu videolar üzerine tıklamadığınız sürece sessiz bir şekilde oynuyor ve otomatik olarak açılıyor. Metin yazmak için 140 karakter sınırı olan Twitter’da, video için de bir sınır var. Normal kullanıcılar için 30 saniye olan bu kota, reklamverenler için 10 dakikaya kadar çıkabiliyor. Reklamverenlerin belirledikleri ilk 6 saniye ise maliyete etki etmiyor. Ek olarak, Twitter izleme başına bütçeleme ve gelişmiş video ölçümleme raporları sunuyor.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Instagram'da Şimdi Reklamlar!

View More

Sosyal

Markanızın Tweet’leri Kurulsun, Twitter Dashboard Hazır!

View More

Sosyal

Facebook Etkinlik Uygulaması Görücüye Çıktı

View More

Sosyal

Twitter’da “Etiket” Resmen Hayatımızda!

View More