Videoların otomatik olarak başlamasını ilk olarak Facebook’ta gördük. Facebook’un bu hamlesinden sonra artık Twitter da videoları varsayılan ayarlarda otomatik olarak oynatıyor.

Kullanıcılar ve reklamverenler uygulama üzerinden video çekebiliyor ya da ekleyebiliyor. Bu videolar üzerine tıklamadığınız sürece sessiz bir şekilde oynuyor ve otomatik olarak açılıyor. Metin yazmak için 140 karakter sınırı olan Twitter’da, video için de bir sınır var. Normal kullanıcılar için 30 saniye olan bu kota, reklamverenler için 10 dakikaya kadar çıkabiliyor. Reklamverenlerin belirledikleri ilk 6 saniye ise maliyete etki etmiyor. Ek olarak, Twitter izleme başına bütçeleme ve gelişmiş video ölçümleme raporları sunuyor.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

İletişimde Gerçek Zaman Devri: Sakın Kaçırmayın

View More

Sosyal

Instagram Artık Hepimizin Dilinde

View More

Sosyal

Facebook Yeni Reklam Modeli ile Karşınızda: Canvas

View More

Sosyal

Google ile bizi bizim kadar düşünebilen bir zekâ mı geliyor?

View More