İyi bir pazarlamanın yolu tüketiciyi yakından tanımaktan geçer. Bunu her pazarlamacı ezbere bilir hatta. Peki, günümüzde de böyle ezbere konuşabilir miyiz?
Web teknolojisi, büyüyen sosyal medya, geriye atılan televizyonlarla birlikte eskiye göre internette olmak çok daha fazla önem taşıyor. Gelişen dijital çağda ezbere davranırsanız avlanırsınız. İşte gerçek zamanlı iletişim, müşteri karşısında markanın daha kuvvetli olmasını sağlar. Markanın kendi karakterini es geçmeden kullanıcıların konuştuğu dille konuşarak markayı aralarına almasını sağlayabilirsiniz. İyi bir marka “gerçek zamanda” tüketiciyi asla yalnız bırakmaz.
Gerçek zamanlı iletişimin olmazsa olmazları nelerdir? İyi bir “gerçek zamanlı” iletişimde nelere dikkat edilir?
Düşünün, dünyada öyle bir olay oluyor ve markanıza da epey uygun. Tüm kameralar açık, doğru açıda durursanız sizi herkesin gözünde ünlü yapmak için hazır yani… Ama nasıl?

İşte Twitter’da gerçek zamanlı olarak iletişime geçebilmeniz için birkaç sır:
1. Gündemi sıkı takip etmelisiniz. (Ettiniz.)
Çok güzel bir haber yakaladınız ve hemen hazırlıklara başladınız, iletişimler hazır mı?
2. Yaratıcı olmalısınız (Oldunuz.)
Az evvel yukarıda bahsettiğim gibi, bu “gerçek zamanlı” işin püf noktası tam da burada. Doğru açıda durursanız tüm gözler sizde olacaktır.
Gündem oluştu, yaratıcı fikirler havada uçuştu, müthiş tasarımlar, markanız en güzel kıyafeti ile artık salona girmek için hazır.
Ama ne zaman?
Tüm bu konuştuklarımızın hepsini öyle bir ana sığdırmalısınız ki markanız için iş işten geçmiş olmasın!
Gündem sıcaklığını kaybetmeden servis etmeniz yeterlidir.
Tebrikler!
Gerçek zamanlı iletişim ile markanız artık tüketicinin gözleri önünde!

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Gözünüz Arkada Kalmasın

View More

Sosyal

Facebook'ta Profiller Hareketlendi!

View More

Sosyal

Instagram hashtag #Business

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More