Ülkemizde henüz dünya çapında yakalamış olduğu popülariteye sahip olamasa da, Pinterest bir kere keşfedenin asla terk edemediği bir mecra olarak her yerde popüleritesini koruyor.
Hali hazırda büyük bir görsel dünya sunarak kendisine aşık etse de son yapmış olduğu yenilikle günde 24 milyondan fazla pinleme yapılan Pinterest’te 100 milyon kullanıcısını etkilemeyi başardı. Pinterest, son yeniliği ile birlikte kullanıcılara kolaylık sağlarken ayrıca da markalara göz kırpıyor.
Platform yeni “pin-içi” arama özelliği ile görsellerin içinde seçmiş olduğunuz ürüne yönlendirme sağlıyor. Yani kullanıcı artık hoşuna giden bir öğeyi seçerek doğrudan ona ulaşabilir.
“Bu ‘pin-içi’ arama ne işe yarar?” diye düşünüyorsanız bir örnek ile açıklık getirelim.
Diyelim ki çok güzel bir oda görseline bakıyorsunuz ve bu odadaki herhangi bir ürün çok ilginizi çekti, sahip olmak istediniz. Geçtiğimiz Ocak ayında gelen “Pin-içi” arama özelliği ile beğenmiş olduğunuz nesneyi kare içine alıyorsunuz ve hemen sizi muadili olan ürünlere doğru yönlendiriyor.
Şimdilik kullanıcılara tamamen sunulmasa da Pinterest’in web arayüzünde olduğu gibi Android ve iOS uygulamalarında da yer alacak.
Markalara güzellik, kullanıcılara kolaylık, yeni bir satış mecrasıdır.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Yeni Facebook Video Analizi Kullanımda

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More

Sosyal

Google ile bizi bizim kadar düşünebilen bir zekâ mı geliyor?

View More

Sosyal

Markanızın Tweet’leri Kurulsun, Twitter Dashboard Hazır!

View More