Instagram, iletişim dünyamıza 2010 yılında girdi ve hiç hız kaybetmeden namını sürdürmeye devam ediyor. Etkileşim oranı en yüksek sosyal ağ olma iddiasını 2012 yılında 1 milyon dolara Facebook tarafından satın alınarak sürdüren Instagram artık iş modeli olarak reklamdan para kazanmaya yönelmişti. Elbette bu modeli uygularken hiçbir kullanıcısını reklamlarla rahatsız ederek kaybetmek de istemiyordu.

Instagram’da reklamı, ilk kez 2013 yılının sonlarında gördük. Düne kadar sadece sekiz ülkede sunulan bu reklamlar artık tüm reklam verenlere açık. Yapısı gereği hiçbir şekilde linkleme yapılamayan Instagram’da bu değişim ile birlikte artık dış bağlantılı reklam verilebiliyor.

Instagram’daki yeni reklam modeli ile reklamlar sponsorlu olarak anafeed’imize düşüyor. Gelişmiş hedefleme seçenekleri ile oldukça iddialı bir reklam mecrası haline geldi, etkilerini hep birlikte yaşayıp göreceğiz.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Spotify Para Basıyor

View More

Sosyal

Google ile bizi bizim kadar düşünebilen bir zekâ mı geliyor?

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More

Sosyal

İletişimde Gerçek Zaman Devri: Sakın Kaçırmayın

View More