Gün geçtikçe sosyal medya mecraları kişisel hesaplarda kendini geliştirirken, markalar için de boş durmuyor. Son olarak Twitter’ın duyurduğu yeni bir özellik var! Twitter, şirketlerin müşterilerine çok daha hızlı ve özel bir şekilde iletişim kurabilecekleri bir özellik getirdi. Yeni fonksiyonla, işletmeler Twitter’ı online müşteri hizmetleri servisi olarak da kullanabilecekler.

Bu özellikten önce, kullanıcılar, iletişim kurmak istediği şirketlerle “direkt mesaj” özelliğini tercih ediyorlardı fakat yeni çözümle birlikte kullanıcı artık “özel mesaj gönder” seçeneğini kullanabilecek. Bu sayede şirketler müşterileriyle Twitter üzerinden iletişime geçerken tweetlerine “özel mesaj gönder” butonu ekleyebilecekler.

Tabii bir şirket için geri bildirimin de çok önemli olduğunu atlamayan Twitter, çok yakında “müşteri geri bildirimleri” özelliğini devreye sokacağını müjdeledi. Bu yeni özelliği tamamlayan “müşteri geri bildirimleri” özelliği ile birlikte şirketler, müşterilerinin memnun olup olmadıklarını sorarak kendine ait sağlıklı bir rapor hazırlayabilecekler.

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

İletişimde Gerçek Zaman Devri: Sakın Kaçırmayın

View More

Sosyal

Instagram'da Şimdi Reklamlar!

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More

Sosyal

Artık izlediğiniz videoların yönetmeni siz olabilirsiniz!

View More