Son altı ayda video izlenme sürelerinin %40 arttığını belirten Instagram, daha önce 15 saniye uzunluğunda videolar paylaşabilirken 60 saniyeye kadar çıkabileceğimizi duyurdu.

Sadece reklamverenler için açılan bu özellik artık tüm kullanıcılar için de kullanılabiliyor. Bu sayede instagram da bir video içerik medyası olma yolunda çok önemli bir adım atmış oluyor. Çok yakında hem kullanıcıların hem reklamverenlerin daha büyük hikayeler için tercih edebileceği bir mecra haline dönüşeceğe benziyor.

Daha uzun hikâyeler bizi bekliyor!

DİĞER İÇERİKLER

Sosyal

Facebook Yeni Reklam Modeli ile Karşınızda: Canvas

View More

Sosyal

Facebook Messenger’ın Hikayeler Özelliği Geliyor

View More

Sosyal

Prisma’da Videoları da Sanatsal Efektlerle Filtreleme Özelliği

View More

Tasarım

Markanız trendlere ne kadar uygun?

View More